نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری براساس دفترچه سنجش سال 98، همچون سال های گذشته برای روزهای حساس انتخاب رشته کنکور سراسری آماده سازی شده است و نکته مهم درباره این نرم افزار مجازی برای انتخاب رشته کنکور سراسری این است که براساس آخرین دفترچه انتخاب رشته سازمان سنجش که در سایت سنجش در زمان انتخاب رشته منتشر می شود، ارائه می شود و از همه مهم تر برای تمامی کنکورهای تجربی، ریاضی، انسانی، هنر و زبان های خارجی قابل استفاده و دسترسی است. مهم ترین ویژگی نرم افزار انتخاب رشته مجازی کنکور سراسری، دقت بسیار بالای ان در پیش بینی و صحیح بودن محل قبولی داوطلبان کنکور سراسری در سالهای گذشته بوده است.


نرم افزار انتخاب رشته مجازی کنکور: دقیق ترین نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری 98

نرم افزار انتخاب رشته مجازی کنکور سراسری موسسه 3گام، از یک سیستم بسیار توانمند هوشمند برای تحلیل کارنامه های قبولی و کد رشته محل های قبول شده و قبول نشده داوطلبان کنکور تجربی، ریاضی، انسانی، هنر و بان های خارجی در سالهای گذشته به خصوص در سال 97، استفاده می کند و دقت این نرم افزار در پیش بینی شانس و احتمال قبولی کنکور سراسری در سال گذشته بیش از 87 درصد بوده است که یک رقم بسیار بسیار فوق العاده برای یک نرم افزار انتخاب رشته به حساب می آید. با توجه به رشد تکنولوژی های نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری 3گام و افزایش تجربه 3گام و افزوده شدن متخصصان بیشتر به سیستم مشاوره و داده پردازی 3گام، امسال دقت نرم افزار به بیش از 95درصد رسانده شد.

احتمالات دقیق قبولی در نرم افزار انتخاب رشته مجازی  کنکور سراسری 3گام، خیال شما را از اینکه در چه جاهایی قبولی می شوید و در چه جاهایی شانس قبولی ندارید و یا شانس قبولی شما کم است راحت می کند تا بتوانید بهترین انتخاب رشته کنکور را در سایت سازمان سنجش انجام دهید.

 

نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری 98


ادامه مطلب 


X